Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Vučić: Ponudiću rešenje za KiM, a narod će biti vrhovni sudija; Više puta sam razgovarao sa Trampom i od njega sam dobio potvrdu da će doći u Srbiju

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 10 jul 2018 11:13
joca
interesantno je da vucko sad spominje dss,dal to znaci da ih je otpisao ili mozda hoce da ih ubaci u opozicioni front pa posle izbora ih opet uzme..
Preporuke:
25
5
2 utorak, 10 jul 2018 11:17
zoran
staro radikalsko o kradji....a ko je vise pokrao ovu zemlju od kradikala....pokrali, ratovima je razorili i sad kao oni nesto spasavaju....fuj ljudski sljamu!
Preporuke:
36
0
3 utorak, 10 jul 2018 11:18
Forever Jang
Jel to on reče da će da ponudi ostavku?
Preporuke:
29
2
4 utorak, 10 jul 2018 11:22
Nista ne razumem
Više puta sam razgovarao sa Trampom i od njega sam dobio potvrdu da će doći u Srbiju
A kada ce da razgovara sa Kilari Klinton i trazi da mu vrati pare ???
Preporuke:
43
2
5 utorak, 10 jul 2018 11:23
Beograđanin
Pitanje sigurno neće biti:

'Da li ste za to da se Srbija odrekne Kosova i Metohije da bi ostala kandidat za članstvo u EU'.

Već nešto kao:

'Da li ste za to da se Prištini omugući članstvo u međunarodnim organizacijama a da Srbija postane član EU'.
Preporuke:
29
2
6 utorak, 10 jul 2018 11:24
Srki
resenje za Kosovo vec postoji i nije potrebno nista novo.Rezolucija UN 1244 kojom je Kosovo pod kontrolom UN.Kasnije potpisani Briselski sporazum kojim se predaje vlast Siptarima je nevazeci iz jednostavnog razloga sto je u suprotnosti sa rezolucijom UN, a koja nije ponistena pre potpisivanja Briselskog sporazuma.Jednostavno,nemoguce je da u isto vreme ustanovama upravlja UNMIK po rezoluciji 1244 i Siptari, odnosno 'vlast' u Pristini.Briselski sporazum je nelegalan i nistavan.Ne mozete kucu prodati prvo jednom kupca pa onda i drugom.Ne moze bit dva vlasnika iste kuce.Tako ne moze biti ni dva upravnika na Kosovu.Po rezoluciji UN to je UNMIK,a po Briselskom sporazumu 'vlast Kosova'.Srbija treba da obelodani svetu da je Briselski sporazum nevazeci iz pomenutog razloga i da se stanje na terenu mora vratiti po rezoluciji UN jer je Briselski sporazum nistavan
Preporuke:
31
1
7 utorak, 10 jul 2018 11:25
pinokio..c c c c!
Prema sporazumu u Briselu o integrisanom upravljanju carinskim prelazima,počela je njegova primena od Decembra 2012.
Da se ne zaboravi,pregovore su vodili PV i PPV I.D.i A.Vučić.
Tako izgleda i tačnost podatka o više razgovora koje je A.Vučić obavio sa Trampom.
Slučajno?
Nimalo.
Ali,kako kaže naš narod,"u laži su kratke noge".
Preporuke:
32
0
8 utorak, 10 jul 2018 11:27
Spiridon
Dakle, ovo je brod ludaka i u ovom ludilu postoji sistematika oličena u jednom čoveku!
Preporuke:
25
3
9 utorak, 10 jul 2018 11:37
geras
bolesnik .
Preporuke:
33
0
10 utorak, 10 jul 2018 11:45
Antiseptik
debelocrevna retorika veleizdajnicke gnjide i saradnika okupatora
Preporuke:
34
0
11 utorak, 10 jul 2018 11:58
Ochekiva i prizheljkiva
ohrabrivanje Donaldovo za IZDAJU i borbu protiv svoje zemlje i Naroda kome tobozhe pripada.
Ucenjeni nishtavko, leshinar i bitanga.
Preporuke:
19
0
12 utorak, 10 jul 2018 12:03
nenad
Jasno je da u slozenoj geopolitickoj situaciji Trampu treba Vucicev savet.
Samo se o tome cuti.
Vucic ima i javne i tajne informacije.
On sve zna!
Preporuke:
16
5
13 utorak, 10 jul 2018 12:07
Spiridon
@ Spiridon

Dakle, ovo je brod ludaka i u ovom ludilu postoji sistematika oličena u jednom čoveku!


Ako nije samo problem da se ne potpisujemo na ovim internet prostorima kao Spiridon. Unapred zahvalan...
Preporuke:
6
7
14 utorak, 10 jul 2018 12:29
Tvoje resenje - tvoja bruka!
Tvoje resenje treba da bude tvoja bruka a narod ne sme da nasedne i da bude saucesnik u tvojoj veleizdaji! Kakvo god bude pitanje - bice samo u njegovu licnu korist i zato NIKAKO, ali NIKAKO ne smemo da budemo paravan za njegovo ludilo!
Preporuke:
14
0
15 utorak, 10 jul 2018 12:34
Zivi bili pa videli
Posle referendumske ponude "resenja" za Kosovo i Metohiju, ova prodana dusa ce da nam kao novo genijalno "resenje" ponudi referendum za ulazak Srbije u NATO, sto se vec da naslutiti iz kampanje koju je upravo zapoceo Nebojska Krstic. Zivi bili pa videli!
Preporuke:
15
0
16 utorak, 10 jul 2018 12:41
Deda Mile ima farmu
Stalno spinovanje i izvrtanje istine!Ukratko, DS i DSS su nasledili stanje na KiM od Miloševića, Dačića, Vučića, Tome Prvog Učenog i ostalih! Jesu li Jeremić i Đilas doveli NATO na KiM ili je to uradila vlast pre njih potpisivanjem Kumanovskog sporazuma? Obriselskom sporazumu ne želim ni da govorim!
Preporuke:
17
0
17 utorak, 10 jul 2018 12:47
USS Theodore Roosevelt
Referendum ce biti obavezan i kad na red dodje ulazak u NATO.Tako i da u vezi eventualnog ulaska u NATO Narod kaze sta misli.Bez obzira koliko ljudi uzaslo na referendum. Ako izadje i 5% upisanih biraca on ce biti validan.Sigurno da vlast nece traziti ono 50+1%. Bice validan ako izadje i autobus boraca.Prosto volja Naroda se mora ispostovati kakva god ona bila.
Preporuke:
2
15
18 utorak, 10 jul 2018 12:55
On je genije i on vam to radi najbolje!!
Svaka mu čast! Zbog njega bi trebalo ustanoviti Nobelovu nagradu za efikasno rasturanje patriotizma! A globalistima bi se to baš dopalo...
Preporuke:
17
0
19 utorak, 10 jul 2018 13:04
USS Theodore Roosevelt
Srbija je demokratska zemlja a referendumi i izbori.Su demokratski izraz volje Naroda.Pogledajte Svajcarsku svako molo neki izbori tamo.I to za totalno sulude stvari tipa kako ce im izgledati gradski trg prilikom izvodjenja radova.Ili koliko ce im biti prosirenje seoskih puteva dali 10 ili 20 santimetara.Kad Svajcarci izlaze na referendume zbog takvih ludorija.Ne vidim zasto mi Srbi nebi izasli na referendume zbog KiM i NATO.
Preporuke:
1
21
20 utorak, 10 jul 2018 13:28
Botov pripravnik
U inat svim nevernim Tomama, Vučić je ponosno od šovinističke i fašističke parole 100 za 1 preleteo na ulogu autošoviniste u kojoj želi da realizuje i sprovede te evropske i nemačke parole u praksi nad Srbima, jer zna da se i danas to više isplati. Sa mudrim kretenlukom i sa istim racionalnim idiotlukom, Grandiozna Poturica je hrabro od Velike Srbije preletela na projekat Velike Albanije, u čemu ima i bin Zajebovu, Erdoganovu, Raminu i Tačijevu prijateljsku podršku. Uz poštene birokratske garancije zapadnih andjela da će ga podržati u bržem, boljem i jačem patološkom vlastoljublju i u dobronamernom blerovskom savetovanju pretvaranja Srbije u ponosnog roba, Vučić gaji Veliku regresivnu nadu u prijateljski i uranijumski Zapad na ostvarenju te plemenite i milosrdne zamisli. Šanse da ga deo naroda u tome podrži postoje, jer je i hrabri rajinski deo našeg naroda znao kukavički i Velikog Nedića da podrži. Antikomunistički Milan nije stigao da do kraja sprovede Hitlerove parole. Sprečen je.
Preporuke:
10
0
21 utorak, 10 jul 2018 13:38
Causa Spectandum
General oslovljava purucnika po prezimenu. 'Odi malo 'amo Trampe.
Preporuke:
1
2
22 utorak, 10 jul 2018 13:48
Od njega i njegovih poltrona...
Kako se priblizava "konacno" resenje koje veliki vodja namerava da ponudi narodu oko Kosmeta i sto se cesce pominje da narod treba da se izjasni o tome, u javnim istupima Vucic i njegovi poltroni uveli su novu termonologiju te se tako umesto patriota ili nacionalista ljudi koji se protive predaji Kosmeta nazivaju "sovinistima"! Sve ovo sluti da ce kampanja za referendum o Kosmetu da bude vrlo prljava, perfidna i agresivna i da ce sve nas koji ne budemo delili vodjino misljenje okvalifikovati kao "soviniste" a mi ne mrzimo druge narode nego samo ne damo svoje!
Preporuke:
8
1
23 utorak, 10 jul 2018 14:06
USS Theodore Roosevelt
Zivi bili pa videli# Ne brinite bice na svim referendumskim mestima posmatraci iz OEBSa.A bice i posmatraci iz Rusije Belorusije Kazshstana Mongolije Kine Cada Zimbabvea Indije i drugih nama tradicionalno prijateljski zemalja.Verujem da ce referendum proteci u demokratskom duhu.
Preporuke:
1
15
24 utorak, 10 jul 2018 14:21
USS Theodore Roosevelt
Od njega i njegovi poltrina# Slazem se sa vecinom vaseg komentara.Ali gospodine izadjite na referendum i glasajte dajte legitimitet demokratskom uzboru gradjana Srbije.Vase pravo je da se izjasnite a kako cete se vi izjasniti to je vasa stvar.Vazno je referendumu dati demokratski ton to jest legitimitet.A rezultati referenduma ce biti onakvi kakvi budu.Mislim da je to posteno.Izadjite sto masovnije na referendum.Tako cemo kolektivno svi doneti kljucnu obavezujucu odluku.Da ne bude posle 50% izaslo na referendum 50% istalo kuci.Svi trebamo izaci zbog demokratskog duha i legitimiteta referenduma.Legitimitet i demokratski duh odlucivanja su bitni.Jer u Istoriji ce biti zapisano da su Srbi dali legitimitet referendumu.A to je veoma bitno.
Preporuke:
1
15
25 utorak, 10 jul 2018 15:06
Comment ca va?
Više puta pričao sa Trampom. Patološki lažov. Ne bi ga pustili ni da ga čeka ispred klozeta.
Preporuke:
12
0
26 utorak, 10 jul 2018 15:51
poruka ...
Vucic je sanjao da je razgovarao sa Trampom..ima li kraja Vucic lazima ?
Vucicu, ti sigurno NEces vise biti deo pregovarackog tima..samo je pitanje vremena ..
Preporuke:
12
0
27 utorak, 10 jul 2018 16:54
Petar B.
Nije mi namera da trosim vreme na bezciljne izjave g. Vucica i sulude konstrukcije kojima pokusava da opravda svoje diletantske, pa i izdajnicke poteze, ali moram da nesto kazem povodom ove izjave:

Upitan da prokomentariše Đilasovu nameru da donira novac za renoviranje Ustanove za decu i mlade "Sremčica", za koji je rekao da nije u dobrom stanju, Vučić kaže da "Đilas nudi 100.000 dinara, a ukrao je 100.000 evra".

Razlog za komentar nije ni pozicija ni opozicija, vec prosto jedan ljudski - humanost. Ima jedna stara engleska poslovica koju je jos Coser izrekao u 17 veku da ljudi koji zive u staklenim kucama ne treba da bacaju kamenje.

Kada je g. Vucic dao nesto svoga novca (NE novaca poreskih obveznika, javnih preduzeca ili donacija iz sumnjivih izvora) za bilo koju dobrotvornu instituciju (a tu se ne racuna stranka)?

Dok ne pocne to da radi i ne pokaze empatiju za druge, jednostavno NEMA prava da kritikuje one poput g. Djilasa koji daju novac za dobre namene!!
Preporuke:
51
0
28 utorak, 10 jul 2018 17:48
Deda Mile ima farmu
@ uss theodore rooseveltO kakvom referendumu pričaš? U demokratskim zemljama postoji Ustav i on se poštuje! Jedan od postulata demokratije, koje su ti puna usta i pridike drugim komentatorima, je poštovanje Ustava i zakona!
Preporuke:
14
0
29 utorak, 10 jul 2018 19:03
USS Theodore Roosevelt
Deda Mile ima farmu# Vi ste u pravu u vezi Ustava.Medjutim verujem da vam je dobro poznato.Da danas sila odredjuje pravila igre a ne Ustavi.Kao sto sila odredjuje sta je Medjunarodno pravo a sta nije.Mozemo mi da se drzimo naseg Ustavu.Ali sta cemo kad onaj silnik ima silu i vojnu i ekonomsku da nam nametne svoju volju?A mi nista od toga nemamo ni vojnu ni ekonomsku silu.Imamo parce papira na kom pise Ustav.Prakticno mrtvo slovo na papiru koje ne mozes sprovesti.Zato smatram da konflikt i buduce potencijalne sukobe.Mozemo izbeci referendumom na koji cemo svi izaci.Da nasoj deci i unucima ne ostavljamo patnju suze i krv.Nebi nam unuci to sigurno oprostili.Kao sto ni mi Kralju Aleksandru ne mozemo oprostiti stvaranje SHS drzave.Iz koje se zlo kasnije izrodilo.
Preporuke:
0
8
30 utorak, 10 jul 2018 19:15
USS Theodore Roosevelt
Deda Mile ima farmu# Referendum ce biti rigorozno nadglenan od Medjunarodni predstavnika.Tako da nema sanse da bude lazi i prevare.
Preporuke:
0
10
31 utorak, 10 jul 2018 21:33
opozvati Vucica i Dacica; nisu u stanju da zastupaju Srbiju !
"Theodore" uzmi god. odmor kada se vratis imaces novog sefa.
Ustav je sasvim jasan i NEma potrebe za referendumom..sem toga
Vucic i ekipa su izvesteni u kradji glasova, obmanjivanju javnosti prema tome
i da je potreban referendum a NIJE, Vucic i njegovi krimosi bi izlazirali..

Glasam da se opozovu Vucic, Dacic i kamarila. Oni NISU u stanju da stite
srpske interese vec ko zna sta rade i obecavaju za sve pare ..stoga
treba ih opozvati i formirati poseban pregovaracki tim koji ce ciniti najbolji i SPC !

Odlazite Vucic i Dacic niste u stanju da vodite drzavu, svaki dan vise za Srbiju je propast !
Preporuke:
3
0
32 utorak, 10 jul 2018 22:01
USS Theodore Roosevelt
Opozvati Vucica i Dacica# Referendum ce presuditi to jest preseci ovu situaciju oko Kosova.Od 1389 mi imamo krizu na Kosovu.To je veliko breme ni mnogo vece drzave to breme nebi nosili toliko dugo.Vec bi gledali kako bedu s vrata zbaciti.I osigurati svojoj deci i unucima mir i nesmetan razvoj na svim nivoima.
Preporuke:
0
5
33 utorak, 10 jul 2018 22:44
Deda Mile ima farmu
@ thedore roosevelt
Da li zaista mislite da bi AV organizovao referendum da nije siguran da će većinu dobiti njegov predlog?
Ako je, kao što kažete, vojna i ekonomska sila jača od Ustava i međunarodnog prava, čemu onda referendum koji će ta ista sila nadgledati? Vi očekujete da koza čuva kupus? To bi po vama bilo demokratsko rešenje? Tačno je da su KiM kao nezavisnu državu priznale neke svetske ekonimske i vojne sile, u neka su, to je njihov problem i neka se tako ponašaju! Srbija nije i neće priznati KiM! Ne vidim u čemu je problem? Zašto bi Srbija morala da prizna KiM? Da se u budućnosti ne bi okrenule karte? Cenio bih Vaš demokratski odgovor!
Preporuke:
2
0
34 sreda, 11 jul 2018 08:43
USS Theodore Roosevelt
Deda Mile ima farmu# A ko nama garantuje ako se ikad te karte okrenu.Da Albanci nece pohitati Rusima u zagrljaj? Isto cesigurno i Hrvati uraditi bacice se Rusima u zagrljaj i ponuditi im svoje usluge.Zar to Albanci i Hrvati vec nekoliko puta kroz Istoriju nisu radili? Menjaju gazde ko carape i uvek dobro prodju.Ko nama garantuje da ce nam Rusi vratiti sve teritorije u takvoj situaciji? Ja sam siguran da nam Rusi nista vratili nebi.Vec bi zastitili Albance i Hrvate kao svoje nove sluge.Ja se ne zanosim tim pricama da ce se karte okrenuti.Mozda se one i okrenu ali mi nista dobiti necemo.Rusi ce priznati fakticko stanje i uopste nikakvu reviziju ovde vrsiti necd.Narocito ne reviziju granica.
Preporuke:
0
0
35 sreda, 11 jul 2018 10:53
Deda Mile ima farmu
@ theodore roosevelt
Hahahahaah pa koji to rezon i logiku Vi imate? Priznati teroristima otetu teritoriju zato što će možda pohitati nekom drugom o zagrljaj?! Ajte molim Vas, pa to je blago rečeno neozbiljno. Očekivao sam od Vas neki drugi smisleniji odgovor. Sad da priznamo jer se MOŽDA neće okrenuti karte?! A ko Vama garantuje da neće i da te sile, o kijma pričate ne pronađu neki interes i da podrže Srbiju? Ko Vama garantuje da srpski korpus i srpski lobi neće ojačati toliko da mogu da imaju uticaj?
Poštovani prijatelju, ukoliko u analitici i rezonovanju neke teme koristite reč "MOŽDA" onda morate ostaviti sve opcije otvorenim i ne donositi ishitrene zaključke po tim temama! To je osnovni postulat strategije koji nažalost ni AV ne razume!Ili razume ali se pravi lud iz ko zna kojih razloga!
Preporuke:
0
0
36 sreda, 11 jul 2018 14:25
odgovor
utorak, 10 jul 2018 11:23 Beograđanin
Pitanje sigurno neće biti:

'Da li ste za to da se Srbija odrekne Kosova i Metohije da bi ostala kandidat za članstvo u EU'.

Već nešto kao:

'Da li ste za to da se Prištini omugući članstvo u međunarodnim organizacijama a da Srbija postane član EU'.


NE na oba pitanja!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner